Uncategorized

לחץ נוסף על דיזל מטונף כאשר בתי משפט מתקשים על נהגי זיהום

של מכוניות הדיזל המלוכלכות ביותר עשויים להתמודד עם עונשים בנוסף, כמו גם ערים רבות יותר עשויות להציג אזורי פריקה נמוכים מבוססי מטען העומדים בפסק האולטימטיבי בית משפט בנושא זיהום אוויר בבריטניה.
• מכוניות דיזל שנפגעו מדמי זיהום בערים
פסק הדין הוא תוצאה של מאבק משפטי מתמשך בין לקוח ארגון הלא-ממשלתי, כמו גם ממשלת בריטניה בגלל אי ​​הורדת רמות תחמוצת החנקן (NO2) וכן מספקות יעדי זיהום אוויר שנקבע על ידי האיחוד האירופי. מחלקת הסביבה, המזון והעניינים הכפריים (DEFRA) צריכים כעת להתייעץ בתוכניות לזיהום אווירי וכן להגיש אותם לפיצוי האירופי עד 31 בדצמבר.
החלטה זו עשויה להיות בעלת השפעה משמעותית של נהגים, כאשר מכוניות דיזל בבדיקה מגבירה את כמות ה- NO2 שהם פולטים.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• הרבה מכוניות חסכוניות
דובר מ- ClientEarth אמר ל- Automobile Express: “אנחנו רוצים לראות את הדיזל הכי מלוכלך מהאזורים המזוהמים ביותר, בדרך כלל מרכזים עירוניים. אמנם זה תקף למכוניות, אך צי הציבור יש לעדכן את צי ההובלה בבריטניה. ”
תוכניות אחרות כוללות יישום אזורי פריקה נמוכים במיוחד מבוססי היטל-בדומה לזה באזור דמי גודש בלונדון-ב -16 חלקים בבריטניה בהם נפרצים גבולות NO2. אלה כוללים את טסייד, הפשטות, קינגסטון על הול, סאות’המפטון כמו גם גלזגו, כמו גם מצביעים על נהגים של מכוניות ‘מלוכלכות’ כביכול צריכים לשלם תשלום נוסף כדי להיכנס לאזורים אלה.
מייק הווס, מנכ”ל אגודת יצרני המנועים כמו גם סוחרים, הגן על מכוניות דיזל ואמר: “מנועי הדיזל של ימינו הם הנקיים ביותר אי פעם: מסנני היי-טק תופסים 99 אחוז מהחלקיקים כמו גם פליטת NO2 יורדים 84 לכל סנט בהתחשב בכך ש -2000. ”
• תקני פליטת יורו 6: מה הם מצביעים על כך?
DEFRA מצהירה כי בריטניה תואמת כמעט את כל מזהמי האוויר, Bar No2, כמו גם כי 17 חברים אחרים באיחוד האירופי חורגים מגבולות הקבוצות שלהם. דוברת הוסיפה: “העבודה מתבצעת בתוכניות מתוקנות (מאז פברואר 2014) כדי לספק את יעדי האיחוד האירופי ב- NO2 בהקדם האפשרי.”
להקות VED נקבעו גם לטלטלה
• מכוניות ובריטניה מס הסבירו
ירידה ברווחים גדלה ממשימת הבלו לרכב (VED) עשויה להצביע על שינוי להקות VED לרכבים פולטים נמוכים.

דו”ח חדש של ה- SMMT כמו גם המרכז לכלכלה כמו גם מחקר שירותי שירות (CEBR) חשף כי להקה A, עבור מכוניות עד 100 גרם/ק”מ, תוחלף בשלוש קבוצות חדשות.
אלה יהיו למכוניות הפולטות 0-50 גרם/ק”מ, 51-75 גרם/ק”מ וכן 76-100 גרם/ק”מ. מהדו”ח עולה כי עד שנת 2025 כמעט שלושה רבעים מכל המכוניות החדשות היו פטורות מתשלומי VED לחלוטין תחת להקות המס הנוכחיות. זה יכיל את הרווחים על ידי מיסוי, כמו גם להפעיל לחץ על הממשלה לטפל בנושא.
לחץ ממש כאן כדי לראות את הרישום שלנו על המכוניות הטובות ביותר של פליטות נמוכות מאוד …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *