היינס מפסיק לפרסם מדריכי סדנה חדשים בדפוס

ספר הסדנה האייקוני של היינס אמור להיות מועבר לספרי ההיסטוריה, לאחר שהמפרסם חשף כי הוא להפסיק את כל המדריכים המודפסים החדשים.
היינס עדיין ימשיך לפרסם מדריכים חדשים, אולם אלה יהיו זמינים בסוג אלקטרוני בלבד. מדריכים שכבר קיימים ימשיכו להדפיס כמו גם לפרסם פיזית.

ספר היינס הנמכר ביותר בנעילה הוא מדריך לגידול תרנגולות

ספר הסדנה הראשון של היינס פורסם בשנת 1966 עבור אוסטין היילי ספרייט, כאשר הרישומים האייקוניים של טרי דייבי מופיעים בשנת 1972. החדשות מגיעות כאשר מכניקת הבית פונה בהדרגה למדריכי האינטרנט כמו גם קטעי וידאו, ואילו היינס ‘ משך במדריכי האינטרנט בסופו של דבר היו בולטים בהדרגה כאשר אנשים מפנים את גבם לספרים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

הוצאת היינס הוקמה על ידי ג’ון היינס לפני למעלה מחמישים שנה, אולם הוצע לו בעמידה במותו למשרד הצרפתי Infopro Digital תמורת 114 מיליון ליש”ט שדווחו בתחילת השנה.
דובר קבוצת היינס אמר: “אנו יכולים לוודא שקיבלנו את ההחלטה התעשייתית להפסיק לפרסם כל סוג של מדריכי סדנה מודפסים חדשים. עם זאת, אנו נמשיך להדפיס כמו גם לפרסם את הקטלוג האחורי הנרחב שלנו של כותרות רכב כמו גם כותרות אופנוע.
“בנוסף, אנו נמצאים כעת בתהליך של ייצור תחזוקת רכב חדשה ומקיפה, כמו גם מוצר עבודה לתיקון שיכסה כ- 95% מהמכוניות והמשאית כמו גם עיצובים – דחיפה של כ- 40% מעל הכיסוי הנוכחי של ספריית הסדנה שלנו. זה יספק לצרכנים אפשרות רבה יותר מאי פעם. פרטים נוספים יימסרו בבוא העת. ”
ההצהרה מסכמת: “רחוק מלהיות סוף הדרך עבור היינס, העסק עומד לצאת למסע חדש ומעניין. ”
האם אתה מצער לראות את מדריכי היינס עוברים אלקטרוניים בלבד? תן לנו להבין את המחשבות שלך למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *