Uncategorized

“לרבים אין את המשמעות לעבור למכוניות חשמליות”

זה עדיין לא ממש שם, אבל הטיעון הארוך והחיוני בנושא שינויי אקלים מתקרב במהירות למגרש החום. קווי המכירות והשיווק שנמסרו ערב ועידת שינויי האקלים COP26 על ידי פוליטיקאים קומיים שלא בכוונה, חזרות תעשייתיות “ירוקות” ללא בושה, וקבוצות לחץ סביבתיות מחויבות הלכו קצת …
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

בנזין, דיזל וגפ”מ להובלה אישית, בתוספת גז, פחם ויומנים לחום ביתי הם כולם רעים. חלק אחד מהטיעון הירוק אומר כי אלה הם בין דלקים הפחמן הרוצחים הראויים להיות אסורים לחלוטין או חלקית – ממכוניות חדשות ובתינו, לפחות.

המכוניות החשמליות הזולות ביותר למכירה

בתשוקה שווה, הוויכוח הירוק חלק שני מתעקש כי כוח חשמלי אינו סתם טוב-זה סוג של דלק מבורך, חיים וחיסכון בכוכב הלכת שאנחנו צריכים להיות מעודדים או לבלבל את זה לרכישה לרכישה עבור המכוניות והדירות שלנו. עם זאת, כיצד אנו צפויים לרכוש ולהשתמש בדברים כאשר הפסקות החשמל כל כך תכופות (סבלתי אחד ביום כתיבת הטור הזה, והזהרתי את עצמי לעלות על עוד הלילה) הוא עניין אחר.
לשמחת ענף הכוח החשמלי, ממשלתנו בילתה בימים האחרונים בחזרה על כך שהרכבים החדשים שאנו רוכשים צריכים להיות תוספים בהקדם האפשרי-אך עד דצמבר 2029 לכלל החוק שלהם. נוסף על כך מגיעים הנחיות שלא להחליף את דוד הגז הקיים שלך בגרסה חדשה ויעילה בהרבה העולה בין 1,000- £ 2,000 בתוספת התקנה-בדרך כלל עלות מהנדס מוסמך למשך יום או יומיים. במקום זאת, רכשו משאבת חום במחיר של 12,000 ליש”ט, בתוספת אלפי אלפי רבים נוספים להתקנה ובנייה מחדש של מערכת החימום המרכזית הנוכחית שלכם – רדיאטורים, צינורות ועוד.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *