טויוטה פריוס+ מקבלת את פריוס+ של טויוטה לשנת 2015

של טויוטה, ההיברידית היחידה שבשבעה מושבים במכירה בבריטניה, עודכנה לשנת 2015 עם חיצוני מתוקן, בתוספת שינויים פנים כמו גם ציוד רב יותר. פרטים מלאים על עלויות 2015 ייחשפו קרוב יותר לתאריך השחרור, כאשר הרכב צפוי בסוף 2014.
למרות שעדכוני הסטיילינג רחוקים מעיצוב מחדש רדיקלי של הדגם שהושק ב -2012, לעיצוב החדש יש מראה רענן מעט יותר. בחזית יש סגנון סורג שחור מבריק חדש כמו גם תג, בנוסף לפנסי LED חכמים עם פנסי LED נוספים בשעות היום.
בחלק האחורי יש עיצוב פגוש חדש, בתוספת זנבות רעננים כמו גם לקצץ צלחת מספר. ישנם גם שני צבעים חדשים לבחירה בגרסה האירופית של המכונית: Metallic Shery Dark כמו גם Mindse Minic Mica. הצבעים בבריטניה ייחשפו במועד מאוחר יותר.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

תא הנוסעים מקבל מעט יותר טיפול, עם משטח מתכתי מכסף לאיזה מתג, בנוסף לגימור כרום נוסף סביב פתחי האוויר כמו גם לוח המחוונים. והכי חשוב, קיימת כעת מערכת מולטימדיה של מסך המגע של טויוטה, הכוללת Bluetooth כמו גם מצלמה היפוך. ניתן לשדרג זאת באמצעות SAT-NAV, מידע על תנועה באינטרנט מקוונת וכן פונקציה טקסט לדיבור.
מושבים חשמליים זמינים כעת, בנוסף לעזרה בפארק אינטליגנטי כמו גם לסיוע בהתחלת היל. גם תצוגת המידע של הנהג, המציגה רמות סוללה, מצבי מתח כמו גם צריכת דלק, עודכנה בתכונות נוספות.
טויוטה עשתה עבודה מסוימת כדי לשפר את הטיול כמו גם הטיפול ב- PRIUS+, ובו שינויים בכוח דעיכת ההשעיה. כמו כן יש בידוד רעש טוב בהרבה כדי להפחית את רעשי הכביש, כמו גם מנוע ההפעלה תואם את תקני הפליטות החדשים של האיחוד האירופי.
האם אתה מאמין ששינויים אלה הופכים את פריוס+ נחשק יותר? הבה נבין בקטע התגובות למטה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *