Uncategorized

בלם הירי החדש של מרצדס CLA לשנת 2019 שנחשף לג’נבה

זהו בלם הירי של מרצדס CLA, שעלה את הופעת הבכורה בתערוכת הרכב של ג’נבה 2019, רק כמה חודשים לאחר שבן דודה הסלון כיכב בתערוכת האלקטרוניקה של הצרכנים בלאס וגאס.
כמו בדגם הדור האחרון, בלם הירי הוא מכוניות ומשאית של נדל”ן שמתמקדים באותה מידה בסטיילינג כמו גם נראה כמו שהוא מעשי על הסף. זה יושב על אותה פלטפורמה בדיוק כמו CLA Saloon כמו גם ה- A-Class האחרון, כמו גם ישתפו המון מנועי הדגמים כמו גם העברות.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• כל הזרם מתערוכת הרכב של ז’נבה לשנת 2019
המכוניות והמשאית ארוכות 48 מ”מ כמו גם 53 מ”מ רחבות יותר מבעבר, אולם שני מילימטרים נמוכים יותר – כך שיש לה עמדה תכליתית הרבה יותר בסך הכל. לקצה הקדמי יש מראה דומה ל- A-Class, אולם קו הגג הארוך והמתחדש הופך את הרכב למוכר באופן מיידי כבלם ירי במקום אחוזה בחוץ. מרצדס אומרת כי ישמשו גדלי גלגלים בגודל 16 עד 19 אינץ ‘ – אם כי זה מעשי שבריטניה לא תקבל את הבחירות הקטנות ביותר הללו כשסיימו את רמות הקצוות שלנו.
39

מרצדס לא חשפה את מערך המנוע המלא של המכונית, אולם היא הצהירה כי המהדורה המפוצצת בטווח בהצגה תהיה ה- CLA 250, שיש לה 221 כ”ס כמו גם 350 ננומטר של מומנט, כמו גם שבעה הילוכים העברת צימד כפול. עם זאת, זו וודאות כמעט, ש- CLA 35 חם כמו גם CLA 45 כבר נמצאים בצינור מחטיבת הביצועים של מרצדס-AMG-כמו גם כי גם יהיו מהדורות נמוכות יותר עם דלק בנפח 1.6 ליטר כמו גם 1.5- כוח דיזל ליטר. הנעה ארבע גלגלים ארבע-מטוסית עשויה להופיע גם היא, ובנוסף לבסס את תפקידו של בלם הירי כדרך חיים של אורח חיים הרבה יותר מאשר פונקציונלי.
בפנים, בלם הירי נהנה מאותו שדרוגי תא הנוסעים בדיוק כמו ה- A-Class. אז יש הרבה יותר כתף, ראש כמו גם מרפק לנוסעים, בין השאר בזכות בסיס גלגלים שאורכו 30 מ”מ מבעבר. יכולת האתחול עם המושבים האחוריים במיקום היא 505 ליטר, גט של 10 ליטר מעל בלם הירי היוצא – כמו גם רוחב צמצם האריזה הוא 871 מילימטרים, באופן משמעותי על 635 המילימטרים שהוצעו בעבר.

המכוניות והמשאית גם מקבלות את מערכת ההדבקה הנוכחית ביותר של מרצדס, כולל לוח המכשירים הדיגיטלי, ביצועי הפקודה הקולית ‘היי מרצדס’, כמו גם הבחירה במסך ראש צבע עם אמת מוגברת להוראות ניווט, שכולן יש כבר נראה בכיתה A.
בלם הירי החדש של CLA יפותח בהונגריה כמו גם שהוא חייב להיות זמין בסוכנויות ברבעון האחרון של השנה. אין עדיין מילה בתמחור או במפרט, עם זאת היינו מצפים שתהיה רק ​​דחיפה מתונה על הגרסה היוצאת, כמו גם פרמיה מינורית על פני ה- CLA של ארבע הדלתות.
לחץ ממש כאן עבור כל הזרם בשגרה מרצדס CLA …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *