Uncategorized

Lexus LF LC Coupe מרגל לקראת שחרור 2017

הרעיון המתקדם של LF FC עשוי להיות הרכב היחיד שלקסוס מציג בתערוכת הרכב של טוקיו לשנת 2015, אולם מאחורי הקלעים העבודה מתחילה ברכב עם שם דומה ו Spyshots חדשים מראים את קופה LF LC לשנת 2017 שעוברת בדיקות בפעם הראשונה.
למרות הציפיות לכך ש- LF LC תעשה הופעת בכורה הרבה יותר מוכנה לייצור בטוקיו, הוא מעולם לא התממש. עם זאת, העבודה מתבצעת היטב על יריב BMW 6-סדרה, כמו גם בתמונות המחופשות הללו מראים זאת בדיקות סביב הכבישים הסמוכים למעגל נורבורגרינג בגרמניה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

רעיון LF LC נראה לראשונה בתערוכת דטרויט בשנת 2012. בעבר נאמר לנו בשנת 2014 על ידי מנהלי אירופה של המשרד היפני כי רעיון LF LC יוכנס לייצור מלא, כמו גם לשפוט על פי אבות -טיפוס אלה A 2017 נראה כי נראה כי ככל הנראה.
8
על המודעות שלנו

מקור אמר גם ל- Car Revece כי אנו יכולים לצפות לשתי אפשרויות מנוע עבור קופה שתי הדלתות. מנוע היברידי היברידי בנזין-חשמלי יפעיל הרבה יותר גרסאות ברמת הכניסה של המכונית, אם כי איננו בטוחים אם היא תהיה בדיוק אותה מערכת 2.5 ליטר שתתגלה בסלון IS300H. עיצובים חמים יותר יגיעו גם הם, כמו גם הם יקבלו את ה- V8 בנפח 5.0 ליטר ב- RC F כמו גם GS F.
LF LC תפותח גם הוא בארכיטקטורת הפלטפורמה החדשה הניתנת להרחבה של טויוטה, שתבסס לראשונה קרוסאובר חדש המבוסס על הרעיון של C-HR שנראה בפרנקפורט השנה.
8

למרות שמאחורי תחפושת, זה מסיר לראות את הצורה החלקית של שתי הדלתות, כמו גם את Lexus Grill Stay חלק מהעיצוב. כמו כן ניתן לראות השפעות ממכונית העל של LFA, אולם LF LF של ארבעה מושבים ייקח שיטה רכה יותר ברכישה כדי להתמודד עם יריבים גרמנים מובחרים.
האם אתה מאמין שרכב ספורט חדש יכול לנשום חיים חדשים בטווח לקסוס? בואו נבין בקטע התגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *