Uncategorized

דלק ללא דיוטי לקנט?

מחירי הדלק בדובר יכולים בקרוב להיות נחתכים עד 30 אחוזים אם למועצה במחוז קנט יש את דרכה. היא מנסה למצוא אישור מהממשלה לחתוך את משימת הדלק בנמל כדי לעודד משאיות זרות להשיג דלק.
מס דלק הוא רק 36.76p לליטר בצרפת, ו 28p לליטר בלוקסמבורג, לעומת 57.95p לליטר כאן. אז משאיות זרות מתמלאות בסולר לפני שנכנסים לבריטניה, ובזכות מיכלי הדלק המסיביים של HGV, יכולים לנסוע בכל רחבי הארץ מבלי שתצטרך למלא מחדש עד שהם יחזרו ליבשת.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

“הם לא תורמים אגורה לבריטניה אבל הם בעיה בכבישים שלנו”, אמר לנו מנהיג המועצה פול קרטר. “אתה צריך להוריד את המשימה לרמה תחרותית עם צרפת ולוקסמבורג.”
הצעד יכול היה לראות דלק בדובר שנמכר בכ- 30p לליטר פחות מאשר בשאר בריטניה. וגם משאיות בריטיות ונהגים פרטיים שחוצים את הערוץ ירוויחו גם מהמחירים הנמוכים.
מועצת מחוז קנט כבר הודיעה למחלקה על סחיבת הרעיון שלה ומרכיבה הצעה לשר הכבישים מייק פנינג. “הרעיון יהיה תחנת דלק באזור המכס,” אמר קרטר. “אנחנו חושבים שזה אפשרי. ואפילו עם שיעור חובה נמוך יותר, זה ייצר רווחי אוצר בשווי 500 מיליון ליש”ט שהולכים לצרפת או לוקסמבורג. זה מצב win-win. ”
תוכנית המועצה הייתה בטנה הכסף היחידה לתעשיית הדלק שנפתחה למשבר בשבוע שעבר. כשהלכנו לעיתונות, הסכנה של שביתת נהגי מכליות נפט התקרבה לאחר שאחד חברי האיחוד הצביעו באופן מוחלט לטובת פעולה.
Unite מייצג את חברות חלוקת הדלק הגדולות בבריטניה, המספקות 90 אחוז מחזאי המדינה. והיו תורים בתחנות הדלק בשבוע שעבר לאחר המלצות ממשלתיות לנהגים לאגור דלק עוררו קניית פאניקה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *