Uncategorized

“יופי הוא חלק גדול מעיצוב מכוניות, אבל כך גם השימושיות”

אם אתה רוצה לדעת מה העתיד מחזיק בעולם המכוניות, שאל מעצב; הם עתידנים כמו סטייליסטים בימינו. והשבוע היה לי העונג לבלות זמן עם אחד הטובים ביותר, סמנכ”לית של פורד מוריי קאלום.
Callum דיבר על ההתרגשות שלו מהמחויבות של פורד לייצר מכונית ללא הגה עד שנת 2021 – פרויקט בו הוא מעורב מאוד. עם זאת, הוא הבטיח שהסגנון לא יישכח בדחיפה של פורד להיות הראשון עם נהיגה אוטונומית.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

“יש אנשים שתמיד ירצו להיראות במכונית אחת ולא אחרת”, אמר לי קאלום. “עם מכוניות אוטונומיות, אנשים לא ירצו מכונית של גוגל – הם לא רוצים להיראות בפרויקט מדעי.”
• הכל אודות נהיגה אוטונומית
אפילו הטכנולוגיה הקיימת הוכיחה כאתגר עבור מעצב הרכב המודרני. “ממשק המשתמש הוא חלק ממשרות המעצבים שלנו ואנחנו כבר מחפשים את הציבור במידע”, אמר קאלום. “אם הנרי פורד היה חי היום, הוא בטח היה חושב שמכוניות כבר אוטונומיות!”
טכנולוגיה ברכב מרמזת על עיצוב הפנים הופך להיות הרבה יותר ויותר חשוב. Callum מתאר את זה כ”אינן נישואין – אתה מתאהב בחיצוניות, אבל אתה צריך לחיות עם הפנים “.
ובעוד שהפנים לוקחים הרבה יותר מזמנו של צוות העיצוב שלו, כך גם מגוון רכבי השטח המתפתח של פורד.
• פרסי מכוניות חדשים לשנת 2016: פרס עיצוב
“רכבי שטח יהפכו לדגם השולט בטווח של כולם,” אמר. “הרצון של הלקוחות לקבל נקודת H גבוהה ימשיך ומעצבים צריכים להסתכל על פתרונות שונים.” אבל הוא אומר שזה אתגר לגרום לרכב שטח להראות נהדר.
באשר לשאר טווח פורד, צפו להבדלים גדולים יותר בעתיד שכן דגמים מותאמים שוב לשווקים שונים. “תראה הרבה יותר שינויים חורגים בפוסט עיצוב פורד [הפיאסטה הבאה],” אמר. אלה חדשות נהדרות ומייצרות עתיד פורד הרבה יותר מרגש.
מה אתה חושב שהעתיד מחזיק בעיצוב רכב? הודע לנו בתגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *