Uncategorized

טויוטה טאקוזילה קמפרוואן מעוצבת רטרו נוגעת ל- SEMA 2021

טויוטה הביאה מעט נוסטלגיה לתערוכת SEMA השנה, בצורת קמפרוואן בהשראת שנות השבעים על בסיס המשאית טקומה.
זה נקרא CAMPER TACOZILLA TACOMA, כמו גם הוא מחווה מחווה נאמנה לטויוטה הילוקס קמפרוואן משנות השבעים כמו גם לשנות השמונים-הכי טוב עד למדבקות חומות-צהובות. טויוטה קובעת כי מטרתה למשאית הייתה להפוך קמפרוואן ש”התמודד לכל מקום על פני כדור הארץ “.

טויוטה כמו גם טמיה מפתחים את מכונית המירי RC הקטנה המונעת על ידי מימן מימן

לכן, הוא הרים מתלה כמו גם צמיגים מכותרים, בנוסף לאחיזה שלמה של נוחות יצורים בפנים, כולל ריצוף בסגנון טיק סאונה, חדר שירותים עם מקלחת מים חמים, אזור מטבח כמו גם שולחן אוכל מודפס בתלת מימד זה מתקפל לחתיכת אמנות קיר עם תאורה אחורית.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

הטאקוזילה לא הייתה הדבר היחיד בתוכנית המופע של טויוטה. המשרד הביא גם גרסה מותאמת אישית של טונדרה בשוק האמריקני, מצוידת באחיזה של חלקי ביצועי TRD.
זה מופעל על ידי מנוע Powertrain היברידי חדש בנפח 3.5 ליטר, שיוצר 437 כ”ס כמו גם מומנט ענק של 790 ננומטר. וכך זה יכול להוריד את כל הכוח הזה כשנוסעים מהמסלול המוכה, טויוטה התאימה למתלים של מסע ארוך כמו גם צמיגי שטח אגרסיביים.
יש המון מופעים שיתאימו גם לדרך, עם ערכת גוף רחב של סיבי פחמן מובחנים, מוט גליל בהתאמה אישית, צדדי סיבי פחמן כמו גם מוט קל המותקן על הפגוש הקדמי, הכולל מנורות אזור שניתן לחזור בו כאשר הם לא צריכים לחתוך רעשי רוח.
במיטה יש גם שני גלגלים רזרביים, שקע מחוץ לכביש בהתאמה אישית כמו גם מכולות לאחסון דלק נוסף כמו גם מי שתייה.
7

הרעיון הנבולי מסובב את שלישיית משאיות התצוגה של טויוטה. זה עוד קמפרוואן המבוסס על הטקומה, אולם זו הידית העכשווית לרכב המשלחת המסורתי, ולא מהנהן נוסטלגי לאופן בו קמפרוונס נעשה שימוש להיראות בשנות ה -70.
הוא כולל אוהל על גג, אורות קמפינג LED, מחבלי סלע מחוץ לכביש, כננת כמו גם מערכת מתלה מיטה שיכולה להחזיק את כל ההוראות כמו גם כלים שסקר עשוי להזדקק לו. טויוטה קובעת כי הרעיון הנבולי ישמש כמומנת בסיס מושלמת לטיולים – כמו גם אידיאלי עבור משלחות ממושכות, שכן ניתן לקפל במהירות את כל המכשירים.

דוכן המופע של טויוטה הועבר על ידי כמה אפשרויות TRD שלקוחות ארה”ב יכולים באמת לקנות. העסק מספק כעת לטקומה מתלה מורם (בזכות סיוע של בילשטיין), צלחת החלקה על TRD, כיסוי טונו קשה ומתקפל כמו גם גלגלי TRD מחוץ לכביש.
מה אתה עושה מחניך טויוטה טאקוזילה? בואו נבין בקטע התגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *