Uncategorized

Vauxhall Corsa ו- Corsa-e עודכנו לשנת 2021

ווקסהול עדכנו את מערך קורסה לשנת 2021, עם קומץ של ציוצים קוסמטיים ומכניים שמבטיחים לשמור על האצ’בק תחרותי עם פורד פיאסטה, רנו קליו ופולקסווגן פולו ו
ווקסהול קורסה המתוקן זמין כעת להזמנה, כאשר המחירים מתחילים מ- 16,440 ליש”ט עבור דגם הדלק ברמת הכניסה. ה- CORSA-E החשמלי הטהור היה כפוף למגוון דומה של עדכונים ומחירו כיום החל מ- 26,640 ליש”ט-בסביבות 1,000 ליש”ט זולים יותר מבעבר.

Vauxhall Corsa-e נגד רנו זואי

השינוי הגדול ביותר של Vauxhall עבור Corsa-E חשמלי טהור הוא הצגת מפלס הקצוות החדש של SRI NAV Premium, שיושב בין מפרטי ה- SE NAV הקיימים של המכונית לבין מפרטי פרימיום העילית של ה- NAV.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

זה מתומחר מ- 27,890 ליש”ט (כולל מענק הרכב של 3,000 ליש”ט בסך 3,000 ליש”ט) ומוסיף גלגלי סגסוגת 17 אינץ ‘, זכוכית פרטיות אחורית ופנים SRI ייעודיים עם מושבי ספורט, דוושות ספורט ופיסות לקצץ אדום.
Vauxhall הציגה גם חיתוך עילית חדש עבור Corsa מנועי בעירה. זה מתומחר החל מ- 18,355 ליש”ט, ולמעלה מערכת SAT-NAV המובנית, כולל אותה רמת ציוד כמו דגם ה- Elite NAV הקיים של המשרד.
דגמי SRI מגיעים כעת עם חבילת האור של Vauxhall כסטנדרט, שמוסיפה מנורות ערפל LED, פנסי זנב LED ופנסים אוטומטיים. ווקסהול הוסיפה גם סט טרי של גלגלי סגסוגת בגודל 17 אינץ ‘בגודל 17 אינץ’ הן לגרסאות SRI והן ל- SRI NAV.
15

לבסוף, כעת ניתן לשתף את הקורסה עם גרסה חזקה יותר של מנוע הבנזין בנפח 1.2 ליטר טורבו של PSA. היחידה הייתה זמינה לקונים האירופאים של אופל קורסה מההשקה, וכעת הצטרפה לטווח ווקסהול. זה מייצר מומנט של 128 כ”ס ו -230 ננומטר, שמוריד את זמן 0–60 קמ”ש של קורסה ל 8.2 שניות. זה מוצע רק עם תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *