“היינו רוצים שתגיד לנו את המכוניות והמשאית הטובה ביותר למראה השנה”

מה הופך מכונית אטרקטיבית? לעתים קרובות אנו נזכרים כי הסטיילינג הוא סובייקטיבי, כמו גם הקסם הוא תמיד בעיני המתבונן. עם זאת עבור דגמים רבים, בדרך כלל יש הסכמה מסוימת.
קח לדוגמה את האאודי Q2. זוהי המכוניות הראשונות והמשאית בפיקוח, כמו גם חתומים על ידי מנהל הסגנון החדש של החברה מארק ליכטה, כמו גם זה הוגן לקבוע שהוא הוכר על ידי רבים כנשימה מבורכת של אוויר צח לאחר ‘הבובה הרוסית’ הסטרילית יחסית של החברה של החברה של החברה יחסית של החברה ‘ שיטת השנים האחרונות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

ה- IAN Callum-Pened Face F-Pace כמו גם אלפא רומיאו ג’וליה החדש הם שתי דוגמאות נוספות לסגנונות האחרונים שנקבעו באופן נרחב. לעומת זאת, אני לא מאמין שאי פעם סיפקתי מישהו שהיה לו מילה חביבה להצהיר על המראה המצער של סאנגיונג רודיוס הישן והבלתי -סוער.
כל כך סובייקטיבי או לא, כאשר זה נוגע לסגנון יש בבירור כמה מכוניות ומשאיות שיש להם את זה כמו גם כמה שלא. כמו כן, עם זה בחשבון שאנחנו רוצים שתגיד לנו מה אתה חושב עליו הוא המכוניות והמשאית הנראית ביותר בשנה האחרונה.
עקוב אחר קישור זה כמו גם תגלות את רשימת הקצרים המורכבת ביסודיות של העיצובים המביטים ביותר למראה – רעיונות כלולים – שהופיעו בשנה האחרונה.
• הצביעו כאן למכוניות המועדפות עליכם וסגנון המשאית
החל מהמתוח האלקטרוני של DS Futuristic, כמו גם מטרה של פורשה ועד לאסטון מרטין DB11, הרבה יותר מקובל, כמו גם ג’וליה שהוזכרה קודם לכן, יש מגוון רחב של סגנונות מרהיבים המוצגים. בחר את המועדף עליך, כמו גם שנחשוב על ההצבעות וכן נגיש את פרס הסגנון שלנו לאלוף בפרסי המכוניות והמשאית החדשים שלנו 2016 בלונדון ביולי.
הזוכים הקודמים כוללים את Variety Rover, Volvo Idea Estate – שהציגה תצוגה מקדימה של ה- XC90 – כמו גם את ה- XF של יגואר, שכולם בסופו של דבר היו להיטי אולם התצוגה. אז זה להסיר שאתה מבין מכוניות ומשאית אטרקטיבית כשאתה רואה אחת.
מה אתה הולך לבחור השנה? אנחנו לא יכולים לחכות לגלות.
לחץ ממש כאן כדי לראות את רשימת הקצרים כמו גם להצביע למכוניות המועדפות עליך וסגנון המשאית בשנה האחרונה!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *