פורשה פג’ון בלעדית

פורשה מקבלת את סדרת BMW 5 עם סלון ספורט חדש ומכה שישב מתחת לפנאמרה. זה נקרא The Pajun (כמו ב- Panamera Junior) ויתחרה בסדרות 5 Top-end 5, Audi A7 ו- Mercedes CLS. מבפנים אומרים שזה יהיה הרבה יותר “911 עם מגף” מהפנאמרה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הפקנו את האיורים האלה כדי לתת לך מושג איך זה ייראה, והוא מוגדר להיות נמוך וקצר יותר מהפנאמרה. מתחת לעור תהיה גרסה חתוכה של הפלטפורמה של הדור הבא של Panamera. רמזי סטיילינג יישאבו מאותו רכב ומה- 911.
האורות האחוריים הצרים נוצרו בהשראת מכונית הספורט המפורסמת של פורשה, ואילו הפנסים הזוויתיים וצורה מעוגלת הרבה יותר הם שתי תכונות של הפאנאמה הנוכחית.
הדינמיקה של הפג’ון תהיה גם תערובת של שני הדגמים. מהנדסים מטרה לספק חווית נהיגה חדה וזריזה המתאימה גם לשימוש יומיומי.
והחברה מעוניינת לא להקריב את הפרקטיות – דווח כי אחוזת בלם הירי נמצאת בפיתוח, לצד סלון פאג’ון.
מתחת למכסה המנוע, פורשה תציע את קופה עם ארבע הדלתות עם מגוון מנועי דיזל ובנזין, כולל גרסה של דיזל V6 3.0 ליטר 3.0 ליטר המשמש במקומות אחרים בקבוצת פולקסווגן.
אפשרויות הבנזין יכללו דו-טורבו 3.0 ליטר V6 עם 414 כ”ס וגרסת טורבו יחידה של אותו מנוע עם 318 כ”ס. האחרון יהיה זמין גם בדגם היברידי פלאג-אין שיספק 100 כ”ס נוספים
ממנוע חשמלי, ולהיות מסוגל לחסוך דלק של כ- 100 מגה -פ”ג.
כל הרכב יגיעו עם בחירה בתיבת ההילוכים הידנית של שבעה הילוכים החדשה של 911 או מערכת PDK כפולה-מצמד. הכונן האחורי והארבע הגלגלים יהיה זמין.
כמו בכל דגמי פורשה, יוצעו מגוון אפשרויות הגברת ביצועים, כמו בלמים פחמן-קרמי, מתלים פעילים וקטורי מומנט.
מחיר של כ- 50,000 ליש”ט צפוי לדגמים ברמת הכניסה, ואילו טורבו העליון לטווח יכול לעלות קרוב יותר ל 90,000 ליש”ט.
הפג’ון עשוי להימכר בשנת 2016. בינתיים, העדיפות הגדולה ביותר של פורשה היא לבנות יריבה של פרארי 458 איטליה, בצורת מכונית העל של 160,000 £ 961.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *