רוברט קוביקה משלים את מבחן F1 לשנת 2017 כאשר ציטוט הקאמבק ממשיך

רוברט קוביקה השלים את המבחן שעשוי לגרום או לשבור את קאמבק F1 שלו, יותר משש שנים לאחר שתקלה מפסיקה הותירה אותו עם זרוע ימין מנותקת חלקית כמו גם קריירה מושכת בקלעים.
נהג ה- BMW-Sauber לשעבר רשם 142 הקפות במכונית 2017 של רנו, והשלים את הרביעי המהיר ביותר עם הזמן הטוב ביותר פחות משתי עשיריות ביישן מזה שטופל על ידי הנהג הנוכחי ג’וליון פאלמר במוקדמות בגרנד פרי ההונגרי בסוף השבוע האחרון.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• תצוגה מקדימה של עונה פורמולה 1
“זה היה מסע מדהים לנקודה זו, שם הגבתי לעצמי לדאגות רבות”, הצהיר קוביקה, והרהר במאמציו. “הצלחתי לעבוד עם התוכנית של הצוות באופן שיטתי כמו גם אני מאמין שהתקדמנו מאוד.
“אחרי היום, גם מוקדם לציין מה יכול להיות הצעד הבא.”
קוביקה-שסיכה את זכייתו היחידה ב- F1 בגרנד פרי הקנדי בשנת 2008-הוזמן לבדוק את רנו-מפרט 2012 בוולנסיה ביוני, לאחר מכן שוכנע הצוות שהוא התאושש מפציעותיו מספיק כדי לעשות מלא כדי למלא כדי למלא כדי למלא מלא כדי למלא מלא כדי מלא מלא כדי מלא מלא כדי קומון מלא כדי קומון מלא כדי קומון מלא כדי קומון מלא כדי-מלא כדי ק. -חזור זמן אפשרי.
בעוד שהתנועה בזרוע הימנית של קוביקה נשארת מוגבלת, שחרור נוסף במעגל פול ריקרד ברכב 2012 הוכיח כי לקוטב עדיין יש את המהירות להתמודד ב- F1, כמו גם תוצאה חיובית בריצה האחרונה שלו ברכב של רנו 2017, כמעט בהחלט הפוך אותו למתחרה למושב מירוץ בעתיד הקרוב.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *