Uncategorized

‘פורמולה E היא העתיד של מוטורספורט, לא פורמולה 1’

הייתי מבקר של פורמולה 1 כבר זמן מה. כמו כל כך הרבה, הייתי מעריץ מושבע במשך שנים, אבל עכשיו אני מוצא את עצמי צופה בהתחלה, לוקח את הכלב לטיול, חוזר לסיום ומגלה שלא פספסתי הרבה. למען ההגינות, היה לנו את המירוץ המעניין הרבה יותר מוזר לאחרונה – או לפחות כמה קרבות ועוקפים – אבל זה לא מספיק.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

אז כאשר סיפקתי את ההזדמנות להשתתף בגמר העונה של סדרת הנוסחה E החשמלית, חשבתי שאלך לראות מה יש לה להציע.
• הגרנד פרי הצרפתי יכול לסמן את תחילת הסוף לפורמולה 1
פורמולה E נכנסה לביקורת רבה מצד מעריצי הרכב, שהתלוננו על היעדר מירוצים ורעש אמיתיים. אבל עכשיו אני מעריץ של פורמולה E.
המבצע כולו מרשים. רק חמש עונות פנימה, רק מערכות הכונן והתוכנה מסופקות על ידי הצוותים, ואילו הרכב והלוגיסטיקה מטופלים כולם על ידי פורמולה E; הכל למסלול מועבר מעיר לעיר. התוצאה היא ירידה בעלויות (בסביבות 25 מיליון ליש”ט בשנה הדרושה לניהול צוות, בניגוד לשמועה הרבה יותר מעשר פעמים כי ב- F1), אירועים באזורי אוכלוסייה גדולים, וחשוב מכך, מירוצים קרובים יותר. לא פלא שמותגי הרכב הגדולים ממהרים להירשם.
בשורה התחתונה, כשמציבים המון גושים (כמה חבל שאין נהגים מתמודדים בפורמולה 1 או בפורמולה E) במכוניות, הם יירצו. וזה בדיוק מה שראיתי – שפע של אקשן שבמובנים רבים הזכיר לי את BTCC בימי הזוהר שלה. למרבה המזל המכוניות חזקות מספיק כדי לאפשר לנהגים ‘רזה’ זה על זה כדי לעבור מעבר; היה כיף משמעותי לצפייה ואפילו את הרעש המחשמל שהמכוניות גורמות להישמע טוב.
נדהמתי מאוד מרוח כל העניין: משפחות שנהנות מהאירוע יחד, נהגים ומעריצים מירוצים זה את זה על סימולטורים, מפגשי חתימה ואפילו אוהדים בבית שהתמודדו עם האלילים שלהם ברשת. פורמולה 1 משתנה תחת ההנהלה החדשה שלה. אבל אני מקווה שזה צופה ולומד מהפורמולה E.

אם אתה שמח לקרוא את זה, לחץ כאן כדי לקרוא את עמודות הדעה האחרות שלנו מצוות הרכב אקספרס …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *