Uncategorized

מרצדס ויטו החדשה: עלויות בריטניה כמו גם מפרט שנחשף

מרצדס חשפה פרטים מלאים על טנדר הפאנל של ויטו של הדור השלישי וכן מיניבוס, לפני שהוא יוצא למכירה בבריטניה באפריל. המגוון מתחיל ב -17,855 ליש”ט (למעט מע”מ) עבור הטנדר הקומפקטי, כמו גם עולה ל -32,090 ליש”ט (למעט) עבור המיניבוס העליון של Tourer.
בפעם הראשונה ש- VITO יוצע כעת עם פורמטים קדמיים וגם עם הפורמטים של הנעה אחורית. יש שני בסיסי גלגלים כמו גם שלושה אורכי גוף לבחירה, בתוספת קרוואן כמו גם המיניבוס.
21

הטנדר הקומפקטי ברמת הכניסה בסך 17,855 ליש”ט, שנועד להתחרות בטרנספורטר פולקסווגן כמו גם Vauxhall Vivaro, מקבל מנוע דיזל CDI בנפח 1.6 ליטר Renault, שיוצר 87 כ”ס כמו גם 230 ננומטר מומנט, ומניע את הגלגלים הקדמיים. זה משיג 45.6 מגה -בתים עם פליטת CO2 של 163 גרם/ק”מ. מכשירים בסיסיים כוללים בקרת שיוט, Bluetooth וכן מסך שמע TFT בגודל 5.8 אינץ ‘עם קישוריות USB.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

מערך אבטחה נוסף כולל ESP, אורות בלם אדפטיביים, עניין כמו גם סיוע רוחבי רוח, סיוע בהתחלת היל, אורות ריצה בשעות היום, קודי QR של עזרה בחילוץ, כמו גם מערכת מעקב אחר לחץ צמיגים. תיבת הילוכים אוטומטית של ממיר מומנט שבעה הילוכים היא אופצית.
21

גם מנוע ה- CDI הבסיסי בנפח 1.6 ליטר יורו 5 זמין בתפוקת חשמל של 112 כ”ס, ואילו ניו יורו 6 בסיס 6 ליטר דיזל בסיסי של דיזל עיצובים של גלגלים אחוריים עם תפוקות הנעות בין 134 כ”ס ל 187 כ”ס. עיצובים אלה משתמשים בחידוש תוסף ADBLUE כדי לשפר את היעילות, כאשר אפילו העיצוב המהיר ביותר מנהל 47.1MPG וכן פליטת CO2 של 158 גרם/ק”מ.
המחירים של Crewvan מתחילים ב -19,390 ליש”ט, ואילו המיניבוס המלא של Tourer מתחיל ב -21,405 ליש”ט. ה- Tourer מוצע ב- Pro או בחר במפרט, עם שמונה מושבים כבסיסיים עם הבחירה בציון תשעה מושבים.
קרא כאן את ההערכה המלאה שלנו של מרצדס ויטו ואן כאן …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *