Uncategorized

‘טסלה צריכה לבטל את מקומה כיצרנית המכוניות החשמליות’

אחרי מה שנראה כמו נצח, השבוע אנו יכולים סוף סוף לספק פסק דין ראשון בבריטניה בדגם הטסלה הצפוי בשקיקה 3. אתה יכול לקרוא הסקירה של העורך הראשי של סטיב פאולר, אך די אם נאמר כי כל ההבטחות ששכנעו עשרות אלפים להוסיף את שמם לרשימת ההמתנה ל”טסלה התינוקת “רלוונטית באותה מידה בכבישים בריטים כמו שהיא נמצאת בהן ארצות הברית. זה די הישג.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

ובכל זאת, השבוע התברר כי טסלה מבקשת מימון טרי כשהוא מנסה לשמור על תנופה, לאחר שהפסידה הפסד ברבעון הראשון של 2019 של 702 מיליון דולר (540 מיליון ליש”ט) וראתה הפחתה במשלוחים ברכב של כמעט שליש בהשוואה לשלושת החודשים האחרונים של 2018. עבור כל הברק של הדגם 3, טסלה נותרה מותג עם הבטחה מדהימה, במקום כזה שמספק אותה באמת.
• המכוניות החשמליות הטובות ביותר לקנות
הקרב של החברה גם לא יקל על 18 החודשים הקרובים, מכיוון שאוהבי קבוצת פולקסווגן ומרצדס משיקים מותגי משנה משלהם של EV, על סמך פלטפורמות בהתאמה אישית ונעשו בצמחים שהתברכו במיליארדי יורו של השקעה.
הבוס של טסלה, אלון מאסק, אמר שהוא מברך על כניסות חדשות לסצנת ה- EV – אך יתכן שהוא פחות מפויס כאשר הם אוכלים את פוטנציאל המכירות שלו או מתקין רשתות טעינה משלהם באתרים שבהם הוא היה רוצה למקם את Superchargers.
טסלה צריכה לנסות לבסס את מקומה כיצרנית המכוניות החשמליות – באותה דרך בה אפל גרמה לאנשים לרצות את ‘האייפון’ במשך המון שנים, גם לאחר שיריבים רבים הוציאו לבנים שחורות מבריקה משלהם.
איכשהו, בכל מקרה, מאסק וצוותו צריכים להבטיח שגם כאשר אאודי, מרצדס וב.מ.וו רתמו את הייצור שלהם ולקנות כוח כדי להתחיל באמת להכין מכוניות חשמליות במספרים נאותים, טסלות לא הופכות ל”סתם עוד EV “. וזה יכול להיות האתגר הגדול ביותר שלהם עד כה.
אם נהנית מהפוסט הזה, לחץ כאן כדי לקרוא את עמודות הדעות הקודמות שלנו …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *