Uncategorized

מפרט, תמונות, תמונות ופרטים חדשים של פולקסווגן גולף פולקסווגן

, גולף פולקסווגן החדש Mk7 נחשף רשמית לציבור באירוע בברלין.
הגולף החדש לגמרי יהיה אחד המון מכוניות מכריעות. זה ילך ראש בראש עם פורד פוקוס ווקסהול אסטרה, ופולקסווגן מבטיח שהיא תמהפכה במה שאנשים מצפים מהבקיעה המשפחתית, עם מנועים יעילים במיוחד וכמויות אדירות של טכנולוגיה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

אין שום דבר מהפכני במראה הגולף החדש, אבל זה בהחלט חכם יותר מהמודל היוצא. הגג הוא נמוך ב -28 מ”מ, ועוזר ליצור פרופיל ספורטיבי יותר, שמוצב גם על ידי קו תכונה נועז המריץ את אורך הדלתות.
האורות הם הרבה יותר זוויתיים קדמיים ומאחור, בעוד שהפגושים הגדולים יותר מעניקים לגולף החדש נגיעה של הסגנון הספורטיבי של ה- GTI היוצא.
עיצוב קל משקל
מתחת לגוף החדש נמצא פלטפורמת ה- MQB של קבוצת פולקסווגן. זה משלב עם גוף פלדה בעל חוזק גבוה ומנועים קלים יותר כדי למזער את משקל ה- kerb בסך הכל 100 ק”ג.
זה למרות שהמכונית החדשה ארוכה 56 מ”מ ורחבה 13 מ”מ מה- MKVI שהיא מחליפה.
חיסכון במשקל אלה עוזר לו להפוך לגולף הנקי ביותר עד כה; במפרט 1.6 יעיל במיוחד של TDI Bluemotion Spec IT מנהל 88.3 מגה-בתים ופולט רק 85 גרם/ק”מ של CO2-טוב יותר אפילו מהפולו Bluemotion.
גם מנועי הדלק ידידותיים לסביבה, כ- TSI בנפח 1.4 ליטר עם ביטול הצילינדר מצטרף לקו-אפ. זה יכול לפעול על שני צילינדרים, ולסייע לו להשיג 58.8 מגה -בתים ו- 112 גרם/ק”מ CO2.
פנים משודרג
איכות הפנים הייתה תמיד סימן מסחרי גולף ופולקסווגן מתכוונת לדרוך את המשחק, עם פריסה שזה עתה נוצרה שמקבל קונסולת מרכז זווית נהג.
קונסולה זו משלבת כעת את Infotainment של מסך מגע כסטנדרט, כאשר היחידה במודלים של מפרט גבוה מזהה מתי הנהג עומד לגעת בה.
אנו מקווים שגם הגולף החדש יהיה נהדר לנהוג, בזכות ההפרש האלקטרוני של XDS, שנמצא בעבר רק ב- GTI.
הבטיחות חשובה באותה מידה, והגולף מקבל פריצת אוטומטית, גילוי עייפות, סיוע בנתיב ומערכת שמוקדמת את חגורות הבטיחות וסוגרות את החלונות לפני תאונה.
פולקסווגן טוען שגם הגולף החדש לא יעלה הרבה יותר מהמכונית הקיימת. זה מצביע על מחיר של כ- 17,000 ליש”ט כאשר הוא יוצא למכירה בתחילת השנה הבאה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *