מתיחת הפנים של Ssangyong Rexton יוצא למכירה מ- 37,995 ליש”ט

, Ssangyong Rexton טופחת טווח הוענק למתיחת פנים לשנת 2021 וזמין לרכישה כעת בבריטניה.
ספינת הדגל של Ssangyong רכבי שטח עם שבעה מושבים קיבלה מהפך משמעותי עם סורג חדש למראה, פגוש קדמי ופגוש אחורי. במקום אחר נשמרו רמזי סטיילינג קיימים, כמו ‘הגיבשת’ הייחודית מעל קשת הגלגלים האחוריים – עיצוב המשותף לרכב השטח הקטן יותר של טיבולי.

10 המכוניות הטובות ביותר עם 7 מושבים לרכישת 2022

Ssangyong בחר לתעלות הן את המדריך לשש הילוכים והן את תיבת הילוכים האוטומטית עם שבעה הילוכים שסופקו במודל לפני ההרמה לטובת מכונית חדשה עם שבעה הילוכים מיונדאי. זוהי תיבת ההילוכים היחידה המסופקת מההשקה, ללא תחליף לאפשרות הידנית הישנה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

יש כעת גם רק מנוע אחד זמין ברקסטון – דיזל בנפח 2.2 ליטר טורבו. אמנם זהו אותו מנוע בסיסי המשמש במודל שלפני ההרמה, אך הכוח עלה משנת 182 כ”ס ל -199 כ”ס והמומנט עומד כעת על 441 ננומטר. 0-62 קמ”ש מטופל תוך 11.9 שניות וה- Rexton ישיג 32.9 מגה-פ”ג במחזור המשולב WLTP.
ל- Rexton מערכת חלקית של ארבע גלגלים. זה מרמז כי כוח נשלח לגלגלים האחוריים במהלך נהיגה רגילה, אך אם הגלגלים הקדמיים צריכים לאבד אחיזה אז מערכת ההנעה ארבע הגלגלים תעסוק.
12
על המודעות שלנו

Ssangyong הסיר את דגם ELX ברמת הכניסה ממערך Rexton, והחליף אותו בוונטורה החדשה-שמקבל גלגלי סגסוגת חתך יהלומים בגודל 18 אינץ ‘, בקרת אקלים כפולה באזור וקונסולה דיגיטלית בגודל 12.3 אינץ’. יש גם מסך מגע של שמונה אינץ ‘עם קישוריות Apple CarPlay ו- Android Car.
שדרג לרמת הקצוות העליונה, החל מ -40,665 ליש”ט, ותקבל מסך HD בגודל 9.2 אינץ ‘עם טום טום סאט-נאב, מצלמת וידאו אחורית עם ניטור 3D 360 מעלות ועור פרימיום. שתי הגרסאות מכוסות באחריות של שבע שנים/150,000 מייל של Ssangyong.
עיין ברשימת רכבי השטח הטובים ביותר למכירה כאן …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *