Uncategorized

יצרני מכוניות נאבקים לעמוד ביעדי פליטת יורו 6

עם פחות משנה עד שבדיקות פליטות חדשות בעולם האמיתי מחליפות את בדיקות המעבדה הנוכחיות, מחקר חדש מצא כי מכוניות מסוימות מזהמות פי 15 מהפליטות הנוכחיות של יורו 6 גבולות לתחמוצות חנקן תחת נהיגה בעולם האמיתי. וכל המפיקים נאבקים לפגוע בסטנדרטים של יורו 6 בכביש.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

החל מה -1 בספטמבר 2017 כל המכוניות החדשות יצטרכו לעבור מבחן פליטות בעולם האמיתי כדי לקבל אישור מסוג האיחוד האירופי. מבחן פליטות הנהיגה האמיתיות (RDE) ישתמש במערכת פליטות ניידת כדי לרשום מזהמי NOX וחומר חלקיקים בעולם האמיתי.
• פליטות נמוכות הטובות ביותר מכוניות ירוקות במכירה כעת
אולם המחקר שנערך על פליטות דיזל על ידי תחבורה וסביבה של קבוצת הקמפיין הסביבתי מצא כי יצרני הרכב יתאבקו לעמוד ביעדי ה- NOX הנוכחיים של יורו 6 בתנאי הבדיקה בעולם האמיתי.
הנתונים מגלים כי גרסאות דיזל של פיאט 500X מפיאט וסוזוקי מזהמות עד 15 פעמים על המגבלה החוקית הנוכחית עבור NOX. אגב, פולקסווגן, שהסתבכה בשערוריית פליטות מתמשכת עם מנועי הסולר האירו 5 הישנים שלה, נמצאה מזהמת פעמיים על הגבול החוקי עם יורו 6 דיזל החדש שלה בפולקסווגן פולו 1.4 TDI – התוצאה הנמוכה ביותר של כל הרכבות מ -26 מפיקים שנבדקו.
ענף הרכב משיג פרצות כדי לזהם הרבה יותר במבחנים חדשים בעולם האמיתי
התעשייה הודתה בעבר כי היא לא יכולה לעמוד ביעדי זיהום הדיזל של 2020, והיא מכיוון שניתנה לו “גורמי התאמה” על ידי הוועדה האירופית המאפשרת להם לזהם פי שניים ממגבלות הפליטות הנוכחיות של יורו 6 במבחני פליטות חדשות.
בין 2017 ל -2019, מכוניות חדשות יורשו לזהם עד פי 2.1 מהמגבלה הנוכחית של יורו 6, ירד עד 1.5 פעמים מעל המגבלה הקיימת בין 2019 ל 2021. יצרני מכוניות אמרו כי נדרשים אלמנטים ההתאמה כדי לקחת בחשבון את השוליים של שגיאה במדידת פליטות בעולם האמיתי, ובמקביל מאפשרת להם הרבה יותר זמן לעמוד באתגרים הטכניים שביקוש המדיניות החדשה.
• כיצד לבדוק מכוניות עבור MPG בעולם האמיתי ופליטות
ג’וליה פוליסקנובה, קצינת מכוניות נקייה לתחבורה וסביבה אמרה ל- CAR Express: “זה פשוט לא מקובל שבמקום להתרכז בהתאמה לטכנולוגיה הטובה ביותר ולעמוד בתקן בכביש, התעשייה עדיין עסוקה בהחלשת החוק כך שהיא יכולה להתרכז במניפולציות במקום זאת בודק. ”

מה אתה חושב על יצרני הרכב המבקשים גמישות הרבה יותר בסטנדרטים של יורו 6? הודע לנו בקטע התגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *