וולוו לעור עור בכל הרכב עד שנת 2030

וולוו התנער מהאפשרות של ריפוד עור במצלב הטעינה החדש והחשמלי הטהור, ומתכנן לעשות זאת עבור כל המכוניות החשמליות שהיא מתקדמת.
המותג יציע רק מכוניות חשמליות עם פנים פנים לחלוטין משנת 2030. וולוו טוענת כי היא מונעת על ידי גידול נושאים לגבי ההשפעות השליליות של חקלאות בקר על כדור הארץ, כאשר המשרד מעריך את פליטת גזי החממה העולה ואת כריתת יערות המשופרת.

יעדי וולוו טווח של 621 מיילים עבור EVS עד שנת 2030

במקום עור, וולוו תשתמש במגוון חומרים בר -קיימא כדי ליישר את פנים המכוניות החשמליות שלה, כולל פקק שהוחזר מתעשיית היין האדום, חומר ביו מיערות שנפלו ברציפות ונורדיקו – טקסטיל חדש שנוצר על ידי המותג העשוי מבקבוקי פלסטיק ו
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

וולוו תמשיך גם להציע ריפוד תערובת צמר ב- EVS שלה – אך הוא רק יקורו את הצמר מספקים אחראיים מוסמכים, כדי להבטיח את רווחת הכבשים.
הפנים החדשים ללא אכזריות, הניתנים למחזור, ישחקו גם בשאיפה העליונה של וולוו לאמץ מודל ייצור מעגלי עד שנת 2040. זה מרמז על כל החומר במכוניות המותג יהיה ניתן למחזור. בטווח הקרוב, זה מרמז כי המותג מכוון לרבע מהחומרים שלו להיות מורכבים מאפשרויות ממוחזרות וביקורות ביו.
סטיוארט טמפלר, מנהל הקיימות של וולוו, אמר: “להיות יצרנית רכב מתקדמת מרמזת שעלינו להתמודד עם כל תחומי הקיימות, ולא רק פליטת CO2. המקור האחראי הוא חלק מהותי מאותה יצירה, כולל כבוד לרווחת בעלי החיים. מעבר ללא עור בתוך הרכב החשמלי הטהור שלנו הוא צעד הבא טוב לטיפול בנושא זה.
“מציאת מוצרים וחומרים התומכים ברווחת בעלי החיים תהיה מאתגרת, אך זו לא סיבה להימנע מנושא חיוני זה”, אמר טמפלר.
“זה מסע שכדאי לקחת. קביעת הלך רוח ממש מתקדם ובר -קיימא מרמזת שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו מאתגרים שאלות ולנסות באופן פעיל למצוא תשובות. ”
עכשיו לחץ כאן כדי לקרוא הכל על הקרוסאובר החשמלי הקרוב של וולוו ברמת הכניסה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *