Uncategorized

הבא BMW X1 להיות “יותר כמו מכונית X”

מנהל הסגנון של BMW, קארים חביב, אימת כי BMW X1 הבא יהיה ספורטיבי יותר כמו גם פאנקי יותר מהדגם היוצא, אולם יישאר מכונית מעשית.
“ה- X1 הבא יהיה בפלטפורמת [UKL1] החדשה”, הוא אמר. “זה נקרא פלטפורמת ההנעה הקדמית, אולם באמת מאפשרת הרבה אפשרויות להנעה כל הגלגלים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

“הבנו שהפלטפורמה מאפשרת לנו פרופורציות-עבור מכוניות ומשאיות קטנות X-יכולות לספק לך פרופורציות ‘דמויי X’ יותר מאשר ה- X1 הנוכחי. כמו גם במובן הזה אני מאמין שזה נראה ספורטיבי יותר מכיוון שהוא נראה יותר כמו מכונית X. ”
• צילומי ריגול של BMW X1 החדש
הרעיון של ‘BMW X Car’ התחיל עם BMW X5 המקורי. נחשף בסוף שנות התשעים, זה היה רכב שטח בגודל מלא עם פרופורציות מגושמות כמו גם יכולת שטח. בעוד שהוא גבוה יותר מסדרה של 1 או 3, ה- X1 האחרון עדין בהרבה מה- X5, עם הגדרת נהיגה נמוכה יותר כמו גם דינמיקה דמוית מכוניות יותר.
עם זאת, הקו של חביב על הדור הבא X1 שנראה “יותר כמו מכונית X” עשוי לרמוז על BMW להגדיל את גובה הנסיעה עוד יותר כמו גם להגדיל את מידות המכונית-כדי למשוך אותה על פי יריבים כמו האאודי Q3 כמו גם הונדה CR -V.
שאלנו אם המבט הספורטיבי יותר עם זאת, מכוון לקהל צעיר יותר, כמו גם אם הוא מאמין שתכנן אותו בשיטה כזו יפטר לקוחות נוכחים.
חביב אמר: “אני לא מאמין שזה ינכר את נהגי ה- X1 הנוכחיים, אולם מצד שני אני באמת מאמין שזה הולך להיות מוצר בוגר במיוחד; קצת יותר מעוגל. ”
6

שוק הקרוסאובר התפוצץ בשנים האחרונות עם הצגת מכוניות ומשאיות כמו ניסאן קאשקאי כמו גם ווקסהול מוקקה. מכוניות ומשאיות אלה מוצעות בעיקר בצורת ההנעה הקדמית, כמו גם מדגישים בדיוק כמה חשוב ה- X1 החדש הזה יהיה עבור BMW.
חביב אמר לנו שנראה גרסה מוקדמת של ה- X1 החדש בקיץ הקרוב. פרטים מדויקים יאומתו קרוב יותר לעבר, אולם צפו למושבים לחמישה בנוסף לאתחול גדול יותר, פנים מעשי יותר כמו גם אפשרות של הנעה קדמית או ארבעה גלגלים.

כעת בדק את ההערכה שלנו על Tourer Active Tourer Series BMW 2.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *