Uncategorized

הונדה ג’אז החדשה של 2020: מחירים בבריטניה, מפרט כמו גם מכשירים

זהו ג’אז ההונדה החדש. נחשף בחזרה בתערוכת הרכב של טוקיו לשנת 2019, הוא יריב רענן עבור טויוטה יאריס, פורד פיאסטה כמו גם פולקסווגן פולו-כמו גם הוא כולל פלטפורמה חדשה כמו גם הפחתה חדשה-מוטורית-היברידית תאומה-מוטורית. זה מוצע כעת, במחיר של 18,985 ליש”ט עבור דגם SE ברמת הכניסה, עם משלוחים ראשונים מאוד בגלל שהופיעו בקיץ השנה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

מחירי ה- SR של הונדה ג’אז הבינוני מתחילים מ- 20,185 ליש”ט, בעוד שג’אז אקס מצויד היטב מתחיל מ -21,385 ליש”ט. הונדה הוסיפה גם גרסת קרוססטאר אקס חדשה בהשראת רכבי שטח לקו הרכב, שתנסה לשריר באזור של ניסאן ג’וק עם עלות התחלה של 22,635 ליש”ט.
2020 הונדה ג’אז: סגנון כמו גם אפשרויות לקצץ
הסגנון של הג’אז החדש יהיה מוכר לבעלים קיימים. בדומה לדגם הישן, הוא כולל צורה דמוית MPV עם קופסא אחת, שמציינת הונדה ממקסמת את המרחב הפנימי. כמו כן, עמודי ה- A הוחלפו, תוך כדי מהלך ששניהם משפרים את הנוף מתוך השמשה הקדמית כמו גם מגדילים את הנוקשות של הגוף.
מלפנים יש זוג יחידות פנס גדולות יותר כמו גם פגוש שמנמן יותר בהשוואה לדגם הקודם. למרות זאת, מידות הג’אז הבסיסיות דומות כמעט לאלה של קודמו, באורך של כ -4 מטרים, רוחב 1.6 מטר כמו גם בגובה של כ -1.5 מטר.
21

סביב הגב, האורות הנערמים האנכית של הג’אז הקודם הועברו לטובת יחידות אופקיות מסורתיות יותר, שיושבות מתחת לחלון האחורי. הצוהר האחורי נחתך עמוק בתוך הפגוש האחורי – כמו בעיצוב הקודם – כך שצריך להיות פתיחה נדיבה לאריזת מוצרים מגושמים למגף.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *