Uncategorized

סכמת תג כחול: 30 מחזיקי תג לכל מקום חניה נכה עם מספרים שנמצאים לצמוח

ישנם 30 מחזיקי תג כחולים לכל מקום חניה נכה בבעלות מועצה בבריטניה, אך כמעט שלושה רבעים מהרשויות המקומיות לא מתכננים ליצור הרבה יותר חללים, הראה מחקר חדש. המחסור בחניות עם מוגבלות בבעלות מועצה עשוי להחמיר גם כן, כאשר קריטריוני הזכאות לתגים כחולים מורחבים כעת לכלול אנשים עם מוגבלות נסתרת.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

למרות זאת, 74 אחוז מהמועצות שהגיבו לבקשת חופש המידע של Confused.com אמרו כי אין להם כרגע תוכניות להרחבת מספר חניות הנכים שהם מציעים.
• מכוניות המנועי הטובות ביותר למכירה כעת
כחלק ממחקרו, Confused.com סקר גם 2,000 נהגים בבריטניה. הוא מצא כי 48 אחוזים חושבים שהצעד לאפשר לאנשים עם מוגבלות נסתרת לתבוע תגים כחולים הוא חיובי, אך 30 אחוז חושבים שהמועצות צריכות ליצור חניות נכות חדשות כדי לפצות ו -25 אחוזים מאלו המחזיקים תג כחול, או לטייל באופן קבוע עם מישהו שכן, מודאג שהם לא יוכלו לגשת למרחבים נכים בגלל הרחבת התוכנית.
יתר על כן, שבעה אחוזים מ -1,300 הנהגים שנסקרו שלא החזיקו תג כחול שהודו כי השתמשו לרעה במפרץ חניון נכה. מתוכם, 36 אחוז אמרו כי הסיבה שלהם היא שהם רק הולכים להיות מהירים, 28 אחוז אמרו שיש המון חללים נכים אחרים ו -24 אחוזים לא יכלו למצוא חלל אחר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *