Uncategorized

מכוניות מעופפות Aeromobil חדשות ומשאיות מתכוונות לשנת 2020

זכור את המכונית המעופפת של Aeromobil? זה אחד ממספר רעיונות המסוגלים לצאת לדרך כמו גם לשמיים בשנים האחרונות, כמו גם כעת העסק הסלובקי חשף גרסה מעודכנת מאוד בתערוכת Monaco Top Marques.
אב-טיפוס מהדור השלישי שהוצג לראשונה בקול תרועה מצוין באוקטובר 2014. הדברים קיבלו תפנית במאי 2015, אולם כאשר עיצוב הבדיקה התרסק בסלובקיה כמו גם נפגע בכבדות. עם זאת, לאחר שנתיים של שתל קשה, חוזרת גרסה מפותחת, מוצעת להזמין מראש כעת כמו גם לקבוע למשלוח לקוחות בשנת 2020.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מכוניות ומשאיות מעופפות 2017: האם מכוניות המעופפות ושוק המשאיות ימריאו אי פעם?
ה- Aeromobil קיבלה כעת שורה של ציוצים מכניים, כולל מונוקוק סיבי פחמן המשמש כגיגית מגן בתאונות כמו גם מדחף אחורי מתקפל לחלוטין. הכנפיים מתקפלות על הגג, אם כי זו לא מכוניות ומשאית שתוכלו לקחת לשמיים בכל מקום – לוקח שלוש דקות להכניס את הכנפיים למיקום לטיסה, כמו גם שתדרשו מסלול מסלול לקחת כבוי. עם זאת, זהו הרעיון הראשון של Aeromobil המספק לחלוטין את תקנות האבטחה האירופיות והן בארה”ב, הן בדרך וגם באוויר.
מנוע המטוסים הישן של Rotax הוטל על מנוע ‘בוקסר’ בנפח 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים ויוצר בסביבות 300 כ”ס. בחוכמה, המנוע יכול לפעול כגנרטור להפעלת מנועים חשמליים בגלגל הקדמי, ולספק את ההנעה לשימוש בכבישים. זה מסוגל ל 100 קמ”ש על הכביש כמו גם מעל 220 קמ”ש באוויר, ואילו הזן המעופף הוא בסביבות 466 מיילים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *